QUANDU HÈ U MOMENTU GIUSTU PER INSTALLÀ UNA CENTRALE FOTOVOLTAICA SOLARE ?

Certi amichi intornu à mè mi dumandanu sempre, quandu hè u mumentu ghjustu per stallà una centrale solare fotovoltaica ? L'estate hè un bonu tempu per l'energia solare. Avà simu settembre, chì hè u mese cù a più alta generazione di putenza in a maiò parte di e zone. Questu tempu hè u megliu tempu per stallà. Dunque, ci hè qualchì altra ragione in più di e bone cundizioni di sole ?

sdfsdfsdf_20230401094432

1. Grande cunsumu d'elettricità in estate
L'estate hè ghjunta, cù a temperatura chì cresce. I climatizzatori è i frigoriferi devenu esse accesi, è u cunsumu cutidianu d'elettricità di e famiglie aumenta. Sè una centrale fotovoltaica domestica hè stallata, si pò aduprà a generazione d'energia fotovoltaica, chì pò risparmià a maiò parte di u costu di l'elettricità.

2. E bone cundizioni di luce in estate furniscenu bone cundizioni per u fotovoltaicu
A generazione di energia di i moduli fotovoltaici serà diversa sottu à diverse cundizioni di sole, è l'angulu di u sole in primavera hè più altu chè quellu in invernu, a temperatura hè adatta è u sole hè sufficiente. Dunque, hè una bona scelta installà centrali fotovoltaiche in questa stagione.

3. Effettu d'isolamentu
Tutti sapemu chì a generazione di energia fotovoltaica pò generà elettricità, risparmià elettricità è ottene sussidi, ma assai persone ùn sanu micca chì hà ancu un effettu di rinfrescante, nò ? I pannelli solari nantu à u tettu ponu riduce assai bè a temperatura interna, soprattuttu in estate, attraversu e cellule fotovoltaiche. U pannellu cunverte l'energia luminosa in energia elettrica, è u pannellu solare hè equivalente à un stratu isolante. Pò esse misuratu per riduce a temperatura interna di 3-5 gradi, è pò ancu mantene u calore efficacemente in invernu. Mentre a temperatura di a casa hè cuntrullata, pò ancu riduce significativamente u cunsumu energeticu di u climatizzatore.

4. Allevia u cunsumu energeticu
U statu sustene "l'autoconsumu spontaneu di l'elettricità in eccedente nantu à a rete", è e cumpagnie di rete elettrica sustenenu fermamente u fotovoltaicu distribuitu, ottimizanu l'allocazione è l'utilizazione di e risorse, è vendenu elettricità à u statu per alleviare a pressione nantu à u cunsumu suciale d'elettricità.

5. Effettu di risparmiu energeticu è di riduzione di l'emissioni
L'emergenza di a generazione di energia fotovoltaica sparte una parte di u caricu elettricu in l'estate, ciò chì ghjoca un rolu in u risparmiu energeticu finu à un certu puntu. Un picculu sistema di generazione di energia fotovoltaica distribuita cù una capacità installata di 3 kilowatt pò generà circa 4000 kWh di elettricità à l'annu, è pò generà 100.000 kWh di elettricità in 25 anni. Hè equivalente à risparmià 36,5 tunnellate di carbone standard, riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 94,9 tunnellate è riduce l'emissioni di diossidu di zolfu di 0,8 tunnellate.

asdasdasd_20230401094151

Data di publicazione: 01 d'aprile di u 2023