Introduzione à a tendenza di sviluppu di i moduli di carica
Standardizazione di i moduli di carica
1. A standardizazione di i moduli di carica hè in costante crescita. A State Grid hà publicatu specifiche di cuncepimentu standardizate perpile di carica evè moduli di carica in u sistema: i prudutti di Tonghe Technology sò principalmente 20 kW di putenza à alta tensione à larga custantemoduli di caricaè moduli di putenza à alta tensione à larga custanza di 30 kW è 40 kW chì rispondenu à i standard di "sei unificazioni" di a State Grid;
2. E "trè unificazioni" di u modulu di carica: dimensioni di u modulu unificate, interfaccia d'installazione di u modulu unificata è protocolu di cumunicazione di u modulu unificatu. A standardizazione di e specificazioni di cuncepimentu distazioni di ricarica CCè i moduli di carica anu risoltu u prublema di a scarsa cumpatibilità di i prudutti in u mercatu precedente finu à un certu puntu, è prumoveranu efficacemente u sviluppu rapidu di l'industria di e pile di carica.
U modulu di carica si sviluppa versu una putenza elevata
A putenza di un unicu modulu di carica hè evoluta gradualmente da 3 kW, 7,5 kW è 15 kW in i primi tempi à 20 kW, 30 kW è 40 kW avà, è cuntinueghja à avanzà versu livelli di putenza più alti cum'è 50 kW, 60 kW è 100 kW. Questa aghjurnazione di putenza ùn significa micca solu chì si pò pruduce più putenza per unità di tempu, ma aumenta ancu significativamente u valore è a prufittuità diprudutti di moduli di caricaCù l'avanzamentu di a tecnulugia è l'espansione cuntinua di u mercatu, l'industria di i moduli di carica continuerà à apre nuove opportunità di sviluppu.
Per esempiu, in u mercatu attuale di pile di carica cù uncaricatore ev à pistola unicaCù una putenza di 60-120KW cum'è a principale, u modulu di 15KW pò ancu risponde à a dumanda di u mercatu, ma parechje imprese di pali utilizanu moduli di 40kW cù un costu per watt più bassu basatu annantu à u costu di tutta a macchina. In fatti, più grande hè u numeru di moduli di sistema, più chjucu hè l'impattu generale di un unicu guastu di modulu. I pruprietarii di veiculi ùn anu micca bisognu di suppurtà u risicu di tempi di carica estesi per via di a ridotta dispunibilità di u sistema. Quandu l'operatori di pali di carica facenu una allocazione intelligente di carica flessibile, si aspettanu chì a granularità di u modulu sia più chjuca, chì hè faciule da pianificà è distribuisce, riduce u sprecu di energia, hà menu impattu nantu à a dispunibilità di u sistema da un solu guastu, è riduce i requisiti per a puntualità di funziunamentu è di manutenzione. Dunque, attualmente, u layout di l'imprese mainstream hè relativamente perfettu, è a cupertura di u mercatu hè principalmente prudutti di 30/40kW.
Tecnulugia di carica bidirezionale V2G
In più di a funzione di carica tradiziunale di i veiculi elettrichi, i moduli di carica stanu ancu sviluppendu una tecnulugia di carica bidirezionale. U sviluppu di moduli bidirezionali hà permessu ancu di realizà a tecnulugia V2G è a tecnulugia V2H, chì hà ghjucatu un rolu pusitivu in a riduzione di i picchi, l'equilibriu di u caricu di putenza è u miglioramentu di l'efficienza di e pile di carica.
A pulitica d'integrazione di u almacenamentu è di a carica ottica furnisce una cuncepzione di pulitica di primu livellu per una carica intelligente è ordinata, una carica è una scarica bidirezionale, è determina a direzzione per chì e stazioni di carica participinu à scenarii d'applicazione cum'è a regulazione di piccu è di valle di a rete elettrica, e centrale elettriche virtuali, e transazzioni d'aggregazione è a carica è l'almacenamentu integrati, ma questi sò inseparabili da a garanzia di basa hardware di u modulu di carica V2G bidirezionale. Attualmente,Cina BeiHaihà un vantaghju assulutu in a quota di mercatu di i moduli BeiHai Power V2G, è uPile di carica V2Gin u sistema di rete elettrica sò dominanti.
Data di publicazione: 26 di maghju di u 2025