U prucessu di carica di i veiculi elettrici di nova energia (NEV) chì utilizanu pile di carica DC d'alta putenza (CCS2) hè un prucessu di carica automatizatu chì integra parechje tecnulugie cumplesse cum'è l'elettronica di putenza, a cumunicazione PWM, u cuntrollu di timing precisu è a currispundenza SLAC. Queste tecnulugie di carica cumplesse travaglianu inseme per assicurà a sicurezza, a cumpatibilità è l'alta efficienza di a pila di carica DC durante u prucessu di carica rapida per i NEV.
U prucessu di carica di i NEV deve seguità una logica di timing di carica rigorosa. Da u mumentu chì u veiculu si cunnetta à a pila di carica è cumencia à carica, u sistema stabilisce prima una stretta di manu di cumunicazione via signali di modulazione di larghezza d'impulsu (PWM). U ciclu di travagliu di u PWM definisce a corrente massima dispunibile di a pila di carica DC. Dopu, u sistema esegue un prugramma di currispundenza di a caratteristica di attenuazione di u livellu di u signale (SLAC), identificendu automaticamente è stabilendu un ligame di cumunicazione stabile via cumunicazione di linea elettrica (PLC), assicurendu l'affidabilità di a trasmissione di dati di carica trà u veiculu è a pila di carica.
Dopu chì a cumunicazione hè stabilita, a pila di carica (CCS2) entra in una fase critica per a carica di u NEV: scambiu di parametri, rilevazione di l'isolamentu, precarica, chjusura di u cuntatture è infine, a trasmissione di putenza principia. Durante sta fase, u BMS monitorizza u statu di a batteria in tempu reale è richiede dinamicamente a tensione è a corrente di carica appropriate. Dopu chì a stazione di carica hà finitu di carica u novu veiculu energeticu, u sistema si spegne in modu ordinatu, scollega u cuntatture è finisce a sessione. Questa hè tutta a logica di sequenza di carica rigorosa.
1. Architettura di u sistema di carica DC d'alta putenza;
2. Timing di carica CCS DC;
3. Prucessu di carica DC da l'avviu à u trasferimentu di energia è l'arrestu;
4. Caratteristiche di attenuazione di u livellu di u signale (SLAC);
5. Modulazione di larghezza d'impulsu (PWM);


Cumunicazione di linea elettrica PLC
Senza paragone

coppia

inizializazione

Prova d'isolamentu CableCheck

Precarica

Inserite a carica

A carica hè stata interrotta

Disconnectà

Prucessu di carica DC da l'avviu à u trasferimentu di energia è l'arrestu

Caratteristiche di Attenuazione di u Livellu di Signale (SLAC)

Diagramma di sequenza di u prucessu di currispundenza PHY Green di Home Plug

Modulazione di larghezza d'impulsu in carica AC/DC


- A FINE -
Quì, capite u core è l'essenza di e stazioni di ricarica.
Analisi approfondita: Cumu funzionanu e stazioni di ricarica AC/DC?
Aghjurnamenti d'avanguardia: Carica lenta, supercarica, V2G…
Intuizioni di l'industria: Tendenze tecnologiche è interpretazione di e pulitiche.
Aduprate a cumpetenza per prutege u vostru viaghju verde.
Seguitemi, è ùn vi perderete mai quandu si tratta di carica.
Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2025