E cellule solari flessibili anu una larga gamma d'applicazioni in a cumunicazione mobile, l'energia mobile muntata nantu à i veiculi, l'aerospaziale è altri campi. E cellule solari flessibili in siliciu monocristallinu, sottili cum'è a carta, anu un spessore di 60 micron è ponu esse piegate è piegate cum'è a carta.
E cellule solari in siliciu monocristallinu sò attualmente u tipu di cellule solari chì si sviluppa u più rapidamente, cù i vantaghji di una longa durata di serviziu, un prucessu di preparazione perfettu è un'alta efficienza di cunversione, è sò i prudutti dominanti in u mercatu fotovoltaicu. "Attualmente, a quota di e cellule solari in siliciu monocristallinu in u mercatu fotovoltaicu righjunghje più di u 95%.
À questu stadiu, e cellule solari di siliciu monocristallinu sò aduprate principalmente in centrali fotovoltaiche distribuite è centrali fotovoltaiche terrestri. S'elle sò trasformate in cellule solari flessibili chì ponu esse piegate, ponu esse largamente aduprate in edifici, zaini, tende, vitture, barche à vela è ancu aerei per furnisce energia ligera è pulita per case, diversi dispositivi elettronichi è di cumunicazione portatili, è veiculi di trasportu.
Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2023