Più cumplicatu chè pensate ? Una guida cumpleta à i standard mundiali di l'interfaccia di carica per i veiculi à nova energia.

I veiculi à nova energia si riferiscenu à l'automobile chì utilizanu carburanti o fonti d'energia non tradiziunali cum'è fonte d'energia, carattarizati da basse emissioni è risparmiu energeticu. Basatu annantu à diverse fonti d'energia principali è metudi di guida,veiculi à nova energiasò divisi in veiculi puri elettrichi, veiculi elettrichi ibridi plug-in, veiculi elettrichi ibridi, veiculi elettrichi à autonomia estesa è veiculi à celle à combustibile, frà i quali i veiculi puri elettrichi anu e vendite più in forte espansione.

I veiculi alimentati à carburante ùn ponu micca funziunà senza carburante. E stazioni di benzina in u mondu offrenu principalmente trè gradi di benzina è dui gradi di diesel, ciò chì hè relativamente simplice è universale. A carica di i veiculi à nova energia hè relativamente cumplessa. Fattori cum'è a tensione di alimentazione, u tipu d'interfaccia, AC/DC, è i prublemi storichi in diverse regioni anu purtatu à diversi standard di interfaccia di carica per i veiculi à nova energia in u mondu sanu.

https://www.beihaipower.com/

Cina

U 28 di dicembre di u 2015, a Cina hà publicatu u standard naziunale GB/T 20234-2015 (Dispositivi di cunnessione per a carica conduttiva di veiculi elettrici), cunnisciutu ancu cum'è u novu standard naziunale, per rimpiazzà u vechju standard naziunale di u 2011. Si compone di trè parti: GB/T 20234.1-2015 Requisiti generali, GB/T 20234.2-2015 Interfaccia di carica AC, è GB/T 20234.3-2015 Interfaccia di carica DC.

Inoltre, u "Pianu d'implementazione per uGB/Tper l'Interfacce di l'Infrastruttura di Ricarica di Veiculi Elettrici" stipula chì da u 1 di ghjennaghju di u 2017, l'infrastruttura di ricarica appena installata è i veiculi elettrici appena fabbricati devenu rispettà a nova norma naziunale. Da tandu, l'interfacce di ricarica di i veiculi energetichi novi di a Cina, l'infrastruttura è l'accessori di ricarica sò stati tutti standardizati.

A nova interfaccia di carica AC standard naziunale adotta un disignu à sette fori. L'imagine mostra a testa di a pistola di carica AC, è i fori currispondenti sò stati etichettati. CC è CP sò aduprati rispettivamente per a cunferma di a cunnessione di carica è a guida di cuntrollu. N hè u filu neutru, L hè u filu di fase, è a pusizione centrale hè a terra. Trà elli, u filu di fase L pò aduprà trè fori. Monofase cumunu 220VStazioni di ricarica ACgeneralmente aduprate u disignu di l'alimentazione à foru unicu L1.

L'elettricità residenziale di a Cina usa principalmente dui livelli di tensione: elettricità monofase 220V ~ 50Hz è elettricità trifase 380V ~ 50Hz. I pistoli di carica monofase 220V anu currenti nominali di 10A / 16A / 32A, chì currispondenu à putenze di uscita di 2,2 kW / 3,5 kW / 7 kW.Pistole di carica trifase 380Vanu currenti nominali di 16A/32A/63A, chì currispondenu à putenze di 11kW/21kW/40kW.

A nova norma naziunalePila di carica DC evadotta un disignu "à nove buchi", cum'è mostratu in l'imagine di uPistola di carica DCtesta. I fori centrali superiori CC1 è CC2 sò aduprati per a cunferma di cunnessione di l'alimentazione; S+ è S- sò linee di cumunicazione trà u circuitu esternucaricatore evè u veiculu elettricu. I dui fori più grandi, DC+ è DC-, sò usati per carica a batteria è sò linee à alta corrente; A+ è A- si cunnettenu à u caricatore fora di a basa, furnendu alimentazione ausiliaria à bassa tensione à u veiculu elettricu; è u foru cintrali hè per a messa à terra.

In termini di prestazioni, uStazione di carica CCA tensione nominale hè 750V/1000V, a corrente nominale hè 80A/125A/200A/250A, è a putenza di carica pò ghjunghje à 480kW, ricarichendu a metà di a batteria di un novu veiculu energeticu in poche decine di minuti.


Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2025