Demu un'ochjata più approfondita à u funziunamentu internu è à e funzioni di e pile di carica oghje.

Dopu avè capitu u sviluppu di u mercatu di a pila di carica.- [À propositu di a pila di carica di veiculi elettrici - Situazione di sviluppu di u mercatu], Seguiteci mentre guardemu più in prufundità u funziunamentu internu di una stazione di ricarica, chì vi aiuterà à fà scelte megliu in quantu à cumu sceglie una stazione di ricarica.

Oghje, cuminceremu per discute i moduli di carica è e so tendenze di sviluppu.

1. Introduzione à i moduli di carica

Basatu annantu à u tipu attuale, esistentemoduli di carica evincludenu moduli di carica AC/DC, moduli di carica DC/DC è moduli di carica V2G bidirezionali. I moduli AC/DC sò aduprati in modu unidirezionalepile di ricarica per vitture elettriche, ciò chì li rende u modulu di carica u più largamente è frequentemente applicatu. I moduli DC/DC sò applicati in scenarii cum'è a carica di batterie fotovoltaiche solari, è a carica da batteria à veiculu, chì si trova cumunemente in prughjetti di carica di almacenamiento solare o prughjetti di carica di almacenamiento. I moduli di carica V2G sò cuncepiti per risponde à i bisogni futuri di l'interazzione veiculu-rete o di a carica bidirezionale per e stazioni energetiche.

2. Introduzione à e tendenze di sviluppu di i moduli di carica

Cù l'adopzione generalizzata di i veiculi elettrichi, e pile di ricarica simplici ùn saranu micca abbastanza per sustene u so sviluppu à grande scala. A strada tecnica di a rete di ricarica hè diventata un consensu in ucarica di veiculi à nova energiaindustria. Custruisce stazioni di ricarica hè simplice, ma custruisce una rete di ricarica hè assai cumplessu. Una rete di ricarica hè un ecosistema interindustriale è interdisciplinare, chì implica almenu 10 campi tecnichi cum'è l'elettronica di putenza, u cuntrollu di spedizione, i big data, e piattaforme cloud, l'intelligenza artificiale, l'internet industriale, a distribuzione di sottostazioni, u cuntrollu ambientale intelligente, l'integrazione di sistemi è u funziunamentu è a manutenzione intelligenti. L'integrazione prufonda di ste tecnulugie hè essenziale per assicurà a cumpletezza di u sistema di rete di ricarica.

A stazione di carica rapida EV supporta parechji standard d'interfaccia di carica cum'è CCS2, Chademo è Gbt.

L'ostaculu tecnicu principale per i moduli di carica si trova in a so cuncepzione topologica è in e capacità d'integrazione. I cumpunenti chjave di i moduli di carica includenu dispositivi di putenza, cumpunenti magnetichi, resistenze, condensatori, chip è PCB. Quandu un modulu di carica funziona,alimentazione CA trifasehè rettificatu da un circuitu attivu di currezzione di u fattore di putenza (PFC) è dopu cunvertitu in putenza CC per u circuitu di cunversione CC/CC. L'algoritmi software di u controller agiscenu nantu à l'interruttori di putenza di semiconduttori attraversu circuiti di pilotaggio, cuntrullendu cusì a tensione è a corrente di uscita di u modulu di carica per caricà u paccu di batterie. A struttura interna di i moduli di carica hè cumplessa, cù una varietà di cumpunenti in un unicu pruduttu. U cuncepimentu di a topologia determina direttamente l'efficienza è e prestazioni di u pruduttu, mentre chì u cuncepimentu di a struttura di dissipazione di u calore determina a so efficienza di dissipazione di u calore, tramindui cù alte soglie tecniche.

Cum'è un pruduttu elettronicu di putenza cù alte barriere tecniche, ottene una alta qualità in i moduli di carica richiede a cunsiderazione di numerosi parametri, cum'è u vulume, a massa, u metudu di dissipazione di u calore, a tensione di uscita, a corrente, l'efficienza, a densità di putenza, u rumore, a temperatura di funziunamentu è a perdita in standby. Prima, e pile di carica avianu una putenza è una qualità più basse, dunque e richieste nantu à i moduli di carica ùn eranu micca elevate. Tuttavia, sottu a tendenza di carica à alta putenza, i moduli di carica di bassa qualità ponu purtà à prublemi significativi durante a fase operativa successiva di e pile di carica, aumentendu i costi operativi è di manutenzione à longu andà. Dunque,pruduttori di pile di caricasi prevede chì aumenteranu ulteriormente i so requisiti di qualità per i moduli di carica, imponendu esigenze più elevate à e capacità tecniche di i pruduttori di moduli di carica.


Cusì si cunclude a spartera d'oghje nantu à i moduli di carica di i veiculi elettrici. Più tardi, sparteremu cuntenutu più dettagliatu nantu à sti temi:

  1. Standardizazione di u modulu di carica
  2. Sviluppu versu moduli di carica di putenza più elevata
  3. Diversificazione di i metudi di dissipazione di u calore
  4. Tecnulugie d'alta corrente è d'alta tensione
  5. Crescenu i requisiti di affidabilità
  6. Tecnulugia di carica bidirezionale V2G
  7. Funzionamentu è mantenimentu intelligenti

Data di publicazione: 21 di maghju di u 2025