Cumu hè distribuita a putenza trà i dui porti di carica di una stazione di carica di veiculi elettrici?

U metudu di distribuzione di l'energia perstazioni di ricarica per veiculi elettrici à doppia portadipende principalmente da u disignu è a cunfigurazione di a stazione, è ancu da i requisiti di carica di u veiculu elettricu. Va bè, furnimu avà una spiegazione dettagliata di i metudi di distribuzione di l'energia per e stazioni di carica à doppia porta:

I. Metudu di distribuzione di putenza uguale

Certistazioni di ricarica à doppia pistolaimpieganu una strategia di distribuzione di putenza uguale. Quandu dui veiculi si caricanu simultaneamente, a putenza tutale di a stazione di carica hè divisa ugualmente trà i duicarica di pistolePer esempiu, s'è a putenza tutale hè di 120 kW, ogni pistola di carica riceve un massimu di 60 kW. Stu metudu di distribuzione hè adattatu quandu e richieste di carica di i dui veiculi elettrici sò simili.

II. Metudu di Allocazione Dinamica

Alcuni pistole doppie di alta gamma o intelligentipile di carica evImpieganu una strategia dinamica di allocazione di putenza. Queste stazioni aghjustanu dinamicamente a putenza di pruduzzione di ogni pistola in basa à a dumanda di carica in tempu reale è u statu di a batteria di ogni veiculu electricu. Per esempiu, se un veiculu electricu hà un livellu di batteria più bassu chì richiede una carica più rapida, a stazione pò allocà più putenza à a pistola di quellu veiculu electricu. Stu metudu offre una maggiore flessibilità per risponde à diverse esigenze di carica, migliorandu l'efficienza è l'esperienza di l'utente.

III. Modu di carica alternata

CertiCaricatori CC à doppia pistola da 120 kWSupporta a modalità di carica alternata, induve e duie pistole si caricanu à turnu - solu una pistola hè attiva à a volta, cù ogni pistola capace di furnisce finu à 120 kW. In questa modalità, a putenza tutale di u caricatore ùn hè micca divisa uniformemente trà e duie pistole, ma hè attribuita in basa à a dumanda di carica. Questu approcciu hè adattatu per dui veiculi elettrici cù esigenze di carica significativamente diverse.

IV. Metodi alternativi di distribuzione di energia

Oltre à i trè metudi di distribuzione cumuni sopra, alcunistazioni di ricarica per vitture elettrichepò impiegà strategie specializate di distribuzione di putenza. Per esempiu, certe stazioni ponu distribuisce putenza secondu u statutu di pagamentu di l'utente o i livelli di priorità. Inoltre, alcune stazioni supportanu paràmetri di distribuzione di putenza persunalizabili da l'utente per adattassi à esigenze persunalizate.

V. Precauzioni

Compatibilità:Quandu sceglite una stazione di carica, assicuratevi chì a so interfaccia di carica è u so protocolu sianu cumpatibili cù u veiculu elettricu per garantisce un prucessu di carica senza intoppi.
Sicurezza:Indipendentemente da u metudu di distribuzione di l'energia utilizatu, a sicurezza di a stazione di carica deve esse prioritaria. E stazioni devenu incorporà misure di prutezzione da sovracorrente, sovratensione è sovratemperatura per prevene danni à l'apparecchiature o incidenti di sicurezza cum'è incendi.
Efficienza di carica:Per migliurà l'efficienza di carica, e stazioni di carica devenu avè capacità di ricunniscenza intelligente. Quessi sistemi devenu identificà automaticamente u mudellu di u veiculu elettricu è i requisiti di carica, dopu aghjustà i parametri è i modi di carica in cunsequenza.

In riassuntu, i metudi di distribuzione di l'energia à doppia pistola per e stazioni di carica di veiculi elettrici varianu assai. L'utilizatori devenu selezziunà stazioni di carica è metudi di distribuzione di l'energia adatti in basa à i so bisogni reali è scenarii di carica. Inoltre, e precauzioni di sicurezza devenu esse osservate durante l'usu di a stazione di carica per assicurà un prucessu di carica senza intoppi.


Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2025