Parechje persone in l'industria fotovoltaica o amichi chì cunnoscenu a generazione di energia fotovoltaica sanu chì investisce in l'installazione di centrali fotovoltaiche nantu à i tetti di impianti residenziali o industriali è cummerciali pò micca solu generà elettricità è fà soldi, ma ancu avè un bonu redditu. In l'estate calda, pò ancu riduce efficacemente a temperatura interna di l'edificii. L'effettu di l'insulazione termica è di u raffreddamentu.
Sicondu a prova di l'istituzioni prufessiunali pertinenti, a temperatura interna di l'edificii cù centrali fotovoltaiche installate nantu à u tettu hè 4-6 gradi più bassa di quella di l'edificii senza installazione.

E centrale fotovoltaiche muntate nantu à u tettu ponu veramente riduce a temperatura interna di 4-6 gradi ? Oghje, vi diceremu a risposta cù trè insemi di dati cumparativi misurati. Dopu avè lettu, pudete avè una nova capiscitura di l'effettu di raffreddamentu di e centrale fotovoltaiche.
Prima di tuttu, capite cumu a centrale fotovoltaica pò rinfriscà l'edifiziu:
Prima di tuttu, i moduli fotovoltaici rifletteranu u calore, a luce solare illumina i moduli fotovoltaici, i moduli fotovoltaici assorbenu una parte di l'energia solare è a cunvertenu in elettricità, è l'altra parte di a luce solare hè riflessa da i moduli fotovoltaici.
Sicundamente, u modulu fotovoltaicu rifratta a luce solare prughjettata, è a luce solare serà attenuata dopu a rifrazione, chì filtra efficacemente a luce solare.
Infine, u modulu fotovoltaicu forma un riparu nantu à u tettu, è u modulu fotovoltaicu pò furmà una zona d'ombra nantu à u tettu, chì ottene ancu di più l'effettu di l'insulazione termica è di u raffreddamentu di u tettu.
Dopu, paragunate i dati di trè prughjetti misurati per vede quantu raffreddamentu pò rinfrescà a centrale fotovoltaica muntata nantu à u tettu.
1. Prughjettu di u tettu di l'illuminazione di l'atriu di u Centru di Prumuzione di l'Investimenti di a Zona di Sviluppu Ecunomicu è Tecnologicu di Datong à livellu naziunale
U tettu di più di 200 metri quadrati di l'atrium di u Centru di Promozione di l'Investimenti di a Zona Naziunale di Sviluppu Ecunomicu è Tecnologicu di Datong era inizialmente fattu di tettu d'illuminazione in vetru temperatu ordinariu, chì hà u vantaghju d'esse bellu è trasparente, cum'è mostratu in a figura sottu:

Tuttavia, stu tipu di tettu illuminante hè assai fastidiosu d'estate, è ùn pò micca ottene l'effettu di l'insulazione termica. D'estate, u sole brusgiante entra in a stanza per u vetru di u tettu, è diventerà estremamente caldu. Parechji edifici cù tetti di vetru anu tali prublemi.
Per ottene u scopu di risparmiu energeticu è di rinfrescamentu, è à u listessu tempu assicurà l'estetica è a trasmissione di a luce di u tettu di l'edifiziu, u pruprietariu hà finalmente sceltu moduli fotovoltaici è li hà installati nantu à u tettu di vetru originale.

L'installatore installa moduli fotovoltaici nantu à u tettu
Dopu avè stallatu i moduli fotovoltaichi nantu à u tettu, chì effettu di rinfrescamentu si verifica ? Date un'ochjata à a temperatura rilevata da i travagliadori di a custruzzione in u listessu locu di u situ prima è dopu a stallazione :

Si pò vede chì dopu à l'installazione di a centrale fotovoltaica, a temperatura di a superficia interna di u vetru hè calata di più di 20 gradi, è ancu a temperatura interna hè calata significativamente, ciò chì ùn solu hà risparmiatu assai u costu di l'elettricità per accende u climatizzatore, ma hà ancu ottenutu l'effettu di risparmiu energeticu è di raffreddamentu, è i moduli fotovoltaici nantu à u tettu assorberanu ancu l'energia solare. Un flussu costante di energia hè cunvertitu in elettricità verde, è i vantaghji di risparmià energia è di fà soldi sò assai significativi.
2. Prughjettu di tegole fotovoltaiche
Dopu avè lettu l'effettu di rinfrescante di i moduli fotovoltaici, guardemu un'ochjata à un altru materiale di custruzzione fotovoltaicu impurtante - cumu hè l'effettu di rinfrescante di e piastrelle fotovoltaiche?

In cunclusione:
1) A diffarenza di temperatura trà a parte anteriore è posteriore di a piastrella di cimentu hè di 0,9 °C;
2) A diffarenza di temperatura trà a parte anteriore è posteriore di a piastrella fotovoltaica hè di 25,5 ° C;
3) Ancu s'è a piastrella fotovoltaica assorbe u calore, a temperatura di a superficia hè più alta chè quella di a piastrella di cimentu, ma a temperatura di u fondu hè più bassa chè quella di a piastrella di cimentu. Hè 9 ° C più fresca chè e piastrelle di cimentu ordinarie.

(Nota speciale: I termometri à infrarossi sò aduprati in questa registrazione di dati. A causa di u culore di a superficia di l'ughjettu misuratu, a temperatura pò esse ligeramente deviata, ma riflette basicamente a temperatura di a superficia di tuttu l'ughjettu misuratu è pò esse aduprata cum'è riferimentu.)
Sottu à a temperatura massima di 40 °C, à meziornu, a temperatura di u tettu era alta finu à 68,5 °C. A temperatura misurata nantu à a superficia di u modulu fotovoltaicu hè solu 57,5 °C, chì hè 11 °C più bassa di a temperatura di u tettu. A temperatura di u backsheet di u modulu fotovoltaicu hè 63 °C, chì hè sempre 5,5 °C più bassa di a temperatura di u tettu. Sottu à i moduli fotovoltaici, a temperatura di u tettu senza luce solare diretta hè 48 °C, chì hè 20,5 °C più bassa di quella di u tettu senza schermu, chì hè simile à a riduzione di temperatura rilevata da u primu prughjettu.
Attraversu i testi di i trè prughjetti fotovoltaichi sopra menzionati, si pò vede chì l'effettu d'insulazione termica, di raffreddamentu, di risparmiu energeticu è di riduzione di l'emissioni di l'installazione di centrali fotovoltaiche nantu à u tettu hè assai significativu, è ùn vi scurdate chì ci hè un redditu di generazione di energia di 25 anni.
Questa hè ancu a ragione principale per a quale sempre più pruprietarii industriali è cummerciali è residenti sceglienu d'investisce in l'installazione di centrali fotovoltaiche nantu à u tettu.
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2023