Questu articulu di nutizie tratta di a struttura elettrica di unpila di carica DC à doppia pistola, elucidendu i principii di funziunamentu di una sola pistola èpali di ricarica per veiculi elettrici à doppia pistola, è pruponendu una strategia di cuntrollu di a pruduzzione per l'equalizazione è a carica alternata distazione di carica à doppia pistola.
Per migliurà l'intelligenza è a risposta in tempu reale di u cuntrollu di carica, questu articulu cita ancu un schema di cuncepimentu per un sistema di cuntrollu di pila di carica basatu annantu à u chip di cuntrollu principale STM32F407 cù un core Cortex M4 è un sistema operativu FreeRTOS integratu.
Cuncepimentu di a topologia elettrica generale di e pile di carica
Cuncepimentu di l'architettura
Questa nova presenta un cuncepimentu per una doppia pistolaCaricatore DC EV, custituitu da un controller principale, un modulu di putenza, un display d'interfaccia omu-macchina, un lettore di carte IC, un contatore d'energia intelligente,Cuntattore AC, Cuntattore CC, interruttore automaticu, prutettore di sovratensione è dui alimentatori 12V CC. U schema elettricu generale di a pila di carica hè mostratu quì sottu. U disignu di cunnessione elettrica trà a pila di carica è i cannoni A è B hè cunforme à u standard naziunale per l'interfacce di carica CC di dispositivi di carica conduttivi per veiculi elettrici.

Principiu di funziunamentu
A stazione di carica hè una doppia pistolaStazione di carica CC, chì impiega 10 moduli di putenza cunnessi in parallelu, cuncepiti cù dui modi di cuntrollu di carica: carica d'equalizazione è carica sfalsata.
Carica di equalizazione: E pistole A è B si caricanu simultaneamente, cù un massimu di 5 moduli di putenza chì si caricanu da ogni pistola.
Carica scaglionata: Quandu solu una pistola hè in funzione, un massimu di 10 moduli di putenza ponu esse caricati.
I moduli di putenza ricevenu una alimentazione CA trifase, cunnessa à un prutettore di sovratensione, un contatore di energia CA trifase è un cuntatture CA. I moduli di putenza furniscenu alimentazione CC. Un buttone di arrestu d'emergenza hè ancu inclusu à l'entrata, chì permette a prutezzione di l'arrestu d'emergenza interrompendu l'entrata trifase. U controller principale cumunica cù i moduli di putenza via un bus CAN per scambià cumandamenti di cuntrollu di uscita, è i moduli di putenza sò ancu cunnessi via un bus CAN. A stazione hà dui alimentatori CC di 12V: unu cunnessu à i pin A+ è A- di a pistola di carica per furnisce alimentazione ausiliaria à bassa tensione à u veiculu elettricu, è l'altru alimenta u display di l'interfaccia uomo-macchina.
Cuncepimentu di u sistema di cuntrollu principale
A. Diagramma à blocchi funziunali di u sistema
U schema di blocchi di u sistema di cuntrollu principale hè mostratu quì sottu. U chip di cuntrollu principale di u sistema hè STM32F407ZGT6, chì hà interfacce periferiche ricche: 2 CAN, 4 USART, 2 UART, 1 interfaccia Ethernet, ecc., chì rispondenu à i requisiti di interfaccia basica di u sistema di cuntrollu di a pila di carica per cuntrullà periferiche cum'è moduli di putenza, contatori intelligenti, lettori di carte IC è schermi tattili.

B. Cuncepimentu di u circuitu hardware di u sistema di cuntrollu principale
Questu include a cuncepzione di circuiti d'interfaccia di bus per RS232, RS485 è CAN.

Cuncepimentu di l'interfaccia RS232

Cuncepimentu di l'interfaccia RS485

Cuncepimentu di l'interfaccia CAN
-A FINE-
Data di publicazione: 01 dicembre 2025