I sistemi di energia solare fotovoltaica ùn producenu micca radiazioni dannose per l'omu. A generazione di energia fotovoltaica hè u prucessu di cunvertisce a luce in elettricità per mezu di l'energia solare, utilizendu cellule fotovoltaiche. E cellule fotovoltaiche sò generalmente fatte di materiali semiconduttori cum'è u siliciu, è quandu a luce solare tocca una cellula fotovoltaica, l'energia di i fotoni face chì l'elettroni in u semiconduttore saltinu, risultendu in una corrente elettrica.
Stu prucessu implica a cunversione di l'energia da a luce è ùn implica micca radiazione elettromagnetica o ionica. Dunque, u sistema solare fotovoltaicu stessu ùn produce micca radiazioni elettromagnetiche o ionizzanti è ùn pone alcun risicu di radiazioni dirette per l'omu.
Tuttavia, hè impurtante nutà chì l'installazione è a manutenzione di i sistemi di energia solare fotovoltaica ponu richiede l'accessu à apparecchiature elettriche è cavi, chì ponu generà campi elettromagnetici. Dopu à procedure d'installazione è operative adatte, questi campi elettromagnetici devenu esse mantenuti in limiti sicuri è ùn devenu micca rapprisintà un risicu per a salute umana.
In generale, u fotovoltaicu solare ùn presenta micca risicu di radiazioni dirette per l'omu è hè una opzione energetica relativamente sicura è rispettosa di l'ambiente.
Data di publicazione: 03 lug 2023