Differenza trà e pile di carica AC è DC

E differenze tràPile di carica AC è DCsò: aspettu di u tempu di carica, aspettu di u caricatore à bordu, aspettu di u prezzu, aspettu tecnicu, aspettu suciale è aspettu di l'applicabilità.
1. In termini di tempu di carica, ci vole circa 1,5 à 3 ore per carica cumpletamente una batteria in una stazione di carica DC, è 8 à 10 ore per caricarla cumpletamente in unCarica ACstazione.
2. Caricatore di vittura, stazione di carica AC per a carica di a batteria, avete bisognu di utilizà u caricatore di vittura à bordu di a carica di a vittura, a stazione di carica DC pò esse caricata direttamente hè ancu a più grande differenza cù a carica DC.
3. Prezzu, a stazione di carica AC hè più economica chè a stazione di carica DC.

Differenza trà e pile di carica AC è DC

4. A tecnulugia, a pila DC attraversu a pila di carica è altri mezi tecnichi, pò esse più efficace per ottene a gestione è u cuntrollu di u gruppu, a carica flessibile, ottimizà l'investimentu è u tassu di ritornu, a pila AC in parechji casi, in questi aspetti hè difficiule, u core hè impotente.
5. aspettu suciale, per via di a pila DC nantu à u condensatore hà una più grande dumanda tecnica, dunque in a custruzzione di l'investimentu di a pila DC cum'è a principale stazione di carica, hè necessariu purtà l'energia elettrica per aumentà a capacità, ci sò più aspetti di sicurezza di u prublema, in u campu di a rilevazione di a stazione è di a gestione di a sicurezza,Pila DCU gruppu hè spessu più cumplessu è strettu, a pila AC hè più flessibile.
6. In termini d'applicabilità,Pile DCsò adatti per i servizii di carica operativi cum'è autobus elettrichi, leasing elettricu, logistica elettrica, veiculi speciali elettrichi è veiculi di riservazione di rete elettrica, ma per via di a tarifa di carica più alta, hè più faciule per e cumpagnie operative di u serviziu di stimà u costu d'investimentu. À longu andà, l'utilizatori privati ​​di veiculi elettrichi saranu a forza principale, è e pile AC private dedicate averanu più spaziu per a crescita.


Data di publicazione: 14 di settembre di u 2023