Prova di prutezzione di messa à terra per pali di carica AC/DC per veiculi di nova energia

1. Prutezzione di messa à terra di e pile di carica

E stazioni di ricarica per veiculi elettrici sò divise in dui tipi:Pile di carica ACè pile di carica DC. E pile di carica AC furniscenu una putenza AC di 220 V, chì hè cunvertita in putenza DC d'alta tensione da u caricatore integratu per caricà a batteria.Pile di carica DCFurnisce una alimentazione CA trifase di 380V, chì carica direttamente a batteria attraversu u portu di carica rapida senza passà per u caricatore integratu. A norma naziunale GB/T20234.1 stipula chjaramente i requisiti per l'interfacce di i veiculi è l'interfacce di alimentazione.Caricatori AC EVaduprà l'interfaccia naziunale standard à sette pin, mentreCaricatori CCAduprate l'interfaccia naziunale standard à nove pin. I pin PE di e duie interfacce di carica situate da u latu di u veiculu sò tramindui terminali di terra (vede a Figura 1). A funzione di u filu di terra PE hè di mette à terra in modu affidabile a carrozzeria di u veiculu elettricu attraversu l'AC.stazione di ricarica per vitture elettricheIn u standard naziunale GB/T 18487.1, u filu di terra PE di l'equipaggiu d'alimentazione deve esse cunnessu à a terra di a carrozzeria di u veiculu elettricu (pin PE in a Figura 1) per chì a modalità di carica di u veiculu elettricu funzioni nurmalmente.

Nova prova di prutezzione di messa à terra di pila di carica di veiculi energetichi

Figura 1. Pin PE di l'interfaccia di carica lato veiculu

Pigliendu u metudu di carica induve un ACstazione di ricarica per veiculi elettriciusa un connettore di veiculu à duie vie per cunnette si à uportu di carica di veiculi elettricicum'è esempiu, u circuitu di cuntrollu di stu sistema di carica hè analizatu, è u so schema di circuitu hè mostratu in a Figura 2.

Quandu l'equipaggiu di alimentazione hè impostu per carica, se l'equipaggiu ùn hà micca difetti, a tensione à u puntu di rilevazione 1 deve esse 12V.

Quandu l'operatore tene a pistola di carica è preme u bloccu meccanicu, S3 si chjude, ma l'interfaccia di u veiculu ùn hè micca cumpletamente cunnessa, a tensione à u puntu di rilevazione 1 hè 9V.

Quandu upistola di caricahè cumpletamente cunnessu à u portu di carica di u veiculu, S2 si chjude. In questu mumentu, a tensione à u puntu di rilevazione 1 cala rapidamente. L'equipaggiu di alimentazione cunfirma u signale via a cunnessione CC è rileva a corrente chì u cavu di carica pò suppurtà, cambiendu l'interruttore S1 da l'estremità 12V à l'estremità PWM.

Quandu a tensione à u puntu di rilevazione 1 cala à 6V, l'interruttori K1 è K2 di l'equipaggiu di alimentazione si avvicinanu à a corrente di uscita, cumpletendu cusì u circuitu di alimentazione. Dopu chì u veiculu elettricu è l'equipaggiu di alimentazione stabiliscenu una cunnessione elettrica, u dispusitivu di cuntrollu di u veiculu determina a capacità massima di alimentazione di l'equipaggiu di alimentazione ghjudicendu u ciclu di travagliu di u signale PWM à u puntu di rilevazione 2. Per esempiu, per una pila di carica di 16A, u ciclu di travagliu hè di 73,4%, dunque a tensione à l'estremità CP fluttua trà 6V è -12V, mentre chì a tensione à l'estremità CC... A tensione di u terminale cala da 4,9V (statu cunnessu) à 1,4V (statu di carica).

Una volta chì l'unità di cuntrollu di u veiculu determina chì a cunnessione di carica hè cumpletamente cunnessa (vale à dì, S3 è S2 sò chjusi) è cumpleta l'impostazione di a corrente d'ingressu massima permessa di u caricatore di bordu (S1 passa à u terminale PWM, K1 è K2 sò chjusi), u caricatore di bordu principia à caricà u veiculu elettricu.

Durante stu prucessu, s'è u filu di terra PE hè scollegatu, ùn ci serà micca cambiamentu di tensione à u puntu di rilevazione, u circuitu di alimentazione ùn pò esse cunduttu, è una cunnessione elettrica ùn pò esse stabilita trà u veiculu elettricu è l'equipaggiu di alimentazione. In questu casu, u caricatore di bordu serà in un statu di spegnimentu.

Test di prutezzione di messa à terra per e nuove pile di carica di veiculi energetichi

2. Prova di disconnessione di terra di u sistema di carica

Sè a messa à terra di unSistema di carica di a pila di carica ACIn casu di malfunzionamenti, l'equipaggiu di alimentazione perderà corrente, ciò chì pò purtà à scosse elettriche è ferite persunali. Dunque, hè essenziale pruvà è ispezionà e pile di carica. Sicondu e norme cum'è GB/T20324, GB/T 18487 è NB/T 33008, e prove di e pile di carica AC includenu principalmente ispezioni generali, prove di commutazione di circuiti in carica è prove di anomalie di cunnessione. Usendu u BAIC EV200 cum'è esempiu, l'impattu di una messa à terra PE anormale nantu à u statu di carica di u sistema di carica hè osservatu testendu i cambiamenti di corrente d'entrata è d'uscita di u caricatore integratu.

Test di prutezzione di messa à terra per e nuove pile di carica di veiculi energetichi

In u sistema mostratu in a Figura 3, i terminali CC è CP à manca di u caricatore integratu sò linee di signali di cuntrollu di carica; PE hè u filu di terra; è L è N sò terminali d'entrata 220V AC.

I terminali à a diritta di u schema di u caricatore di bordu sò terminali di cumunicazione à bassa tensione. A so funzione principale hè di trasmette u signale di u caricatore di bordu à a linea di cunferma di cunnessione VCU, attivà a linea di signale di sveglia di carica per sveglià u pannellu di strumenti chì mostra u statu di cunnessione, è per u caricatore di sveglià u VCU è u BMS. U VCU sveglia tandu u pannellu di strumenti per cumincià à visualizà u statu di carica. I relè principali pusitivi è negativi in ​​a batteria di putenza sò cuntrullati da u BMS per chjude si via cumandamenti da u VCU, cumpletendu u prucessu di carica di a batteria di putenza. U terminale in fondu à u caricatore di bordu in a Figura 3, cunnessu à a scatula di cuntrollu d'alta tensione, hè u terminale di uscita CC d'alta tensione.

In a prova di guastu di messa à terra PE, duie pinze amperometriche sò state aduprate per misurà simultaneamente e currenti d'entrata è di uscita. Un guastu di circuitu apertu PE hè statu stallatu aduprendu un alimentatore CA fattu da sè. Quandu a linea PE era nurmalmente messa à terra, l'interruttore di messa à terra era ON. Cù a pinza amperometrica applicata à a linea L (o N), a currente d'entrata CA misurata di u caricatore integratu era di circa 16 A. Cù l'altra pinza amperometrica applicata à u terminale di alimentazione di uscita CC di u caricatore integratu, a currente misurata era di circa 9 A.

Quandu u filu di terra PE hè statu scollegatu è l'interruttore di terra era OFF, a corrente d'entrata AC misurata di u caricatore integratu era 0A, è a corrente di putenza di uscita DC era ancu 0A. Dopu avè rieffettuatu a prova di circuitu apertu, e duie currenti sò tornate istantaneamente à 0A. Questa prova di circuitu apertu à u terminale PE dimostra chì quandu u filu di terra PE hè scollegatu, ùn ci hè corrente à i terminali d'entrata è di uscita di u caricatore integratu, ciò chì significa chì u caricatore integratu ùn funziona micca è dunque ùn emette micca elettricità à alta tensione à a scatula di cuntrollu d'alta tensione, impedendu à a batteria di carica.

A prutezzione di messa à terra per e pile di carica AC hè essenziale. Senza prutezzione di messa à terra, e stazioni di carica ponu causà periculi di scossa elettrica. A causa di a prutezzione di autospegnimentu di u circuitu di carica, ùn si pò stabilisce una cunnessione trà u veiculu elettricu è l'equipaggiu di alimentazione, è u caricatore di bordu ùn funziona micca.

-A FINE-


Data di publicazione: 02 dicembre 2025