1. Schema di Topologia Elettrica

2. Metudu di cuntrollu di carica di u sistema di carica
1) Accendete manualmente l'alimentatore 12V CC per mette l'EVCC in statu di accensione, o riattivate l'EVCC quandupistola di carica evhè inseritu in ustazione di ricarica per vitture elettricheL'EVCC s'inizilizerà tandu.
2) Dopu chì l'inizializazione EVCC hè cumpleta, cumencia à rilevà u purtatore CP di a stazione di carica.
3) Sè a frequenza di a purtatrice CP ùn hè micca 1kHz, a frequenza di a purtatrice CP cuntinueghja à esse rilevata. Sè a frequenza di a purtatrice CP ùn hè ancu micca 1kHz dopu à 20 secondi di rilevazione, l'EVCC entra in modalità di sonnu.
4) Sè a frequenza di a purtatrice CP hè 1kHz, u ciclu di travagliu di u terminale di signale CP di a stazione di carica hè rilevatu.
5) Quandu u ciclu di travagliu di u terminal di signale CP hè 5%, l'EVCC manda un signale di livellu altu A+ à u BMS per sveglià u BMS. Dopu, l'EVCC è u SECC di a pila di carica eseguiscenu una stretta di manu di cumunicazione PLC. Se a stretta di manu falla, torna à u passu 2). Se a stretta di manu riesce, entra in u prucessu di carica.
6) Quandu u ciclu di travagliu CP hè 8%-97%, l'EVCC manda un signale A+ di livellu altu à u BMS per svegliallu. Dopu, l'EVCC manda una dumanda di carica AC à u BMS.
7) Se u BMS permette a carica AC, manda una cunferma di carica AC à l'EVCC, iniziendu u prucessu di carica AC.
8) Sè u BMS ùn permette micca a carica AC, calcula s'ellu u tempu necessariu per mandà a dumanda di carica AC à u BMS supera i 20 secondi. S'ellu ùn supera micca i 20 secondi, rinvia a dumanda di carica AC à u BMS. S'ellu supera i 20 secondi, u prucessu di carica AC finisce.
9) Quandu u ciclu di travagliu CP ùn hè nè 5% nè 8%-97%, calcula se u tempu necessariu per rilevà u ciclu di travagliu CP supera i 20 secondi. S'ellu ùn supera micca i 20 secondi, torna à a tappa di rilevazione di a portante CP per u processu. S'ellu supera i 20 secondi, u prucessu di carica finisce.
U prucessu di handshake di cumunicazione PLC in u passu 5 include u prucessu SLAC, u prucessu SDP è a creazione di una cunnessione TCP.
U prucessu di carica hè u seguente:
a. L'EVCC è u SECC cumincianu u scambiu di missaghji V2G. Dopu, u SECC, basatu annantu à u missaghju di dumanda di l'EVCC durante a fase di handshake di u Protocolu di l'Applicazione supportatu è ustazione di ricarica per veiculi elettricistatutu, determina s'ellu si deve aduprà u protocolu di carica DIN70121 o ISO15118. Inoltre, durante a fase di handshake di u Protocolu di l'App supportatu, l'EVCC manda a priorità di i so protocolli supportati à u SECC. Siccomu diversi SECC in diversistazioni di ricarica per veiculi elettricisupportanu diversi protocolli di carica (certi supportanu sia DIN70121 sia ISO15118, mentre altri supportanu solu unu), quandu u SECC supporta tramindui, selezziunerà u protocolu cù a priorità più alta supportata da EVCC. Quandu u SECC supporta solu un protocolu, pò selezziunà solu u protocolu currispundente durante u prucessu di carica.
b. Quandu u SECC selezziunate u protocolu DIN70121, ustazione di ricarica per vitture elettricheè uveiculu elettricucumincierà a carica DC.
c. Quandu u SECC selezziuna u Protocolu ISO 1511… 5.1.1.8, è quandu uV2GU scambiu di missaghji trà EVCC è SECC ghjunghje à a fase ServiceDiscovery, SECC informerà EVCC di u so metudu di pagamentu, u metudu di trasferimentu d'energia, l'ID di u serviziu è u tipu di serviziu;
d. In seguitu, quandu u scambiu di missaghji V2G trà EVCC è SECC ghjunghje à a fase di Selezzione di u Serviziu di Pagamentu, è EVCC selezziunate u Pagamentu Esternu cum'è metudu di pagamentu, EVCC è SECC entreranu in u modu di autentificazione esterna EIM; se EVCC selezziunate u Pagamentu di u Cuntrattu cum'è metudu di pagamentu, EVCC è SECC entreranu in u modu di autentificazione plug-and-charge PNC;
e. Quandu EVCC è SECC entranu in u modu d'autentificazione esterna è interagiscenu cù a fase ChargeParameterDiscovery, se u metudu di trasferimentu d'energia PEVRequestedEnergyTransfer dumandatu da EVCC hè AC, eseguiranu un set di missaghji EIM di carica AC, vale à dì, carica EIM AC; se u metudu di trasferimentu d'energia PEVRequestedEnergyTransfer dumandatu da EVCC hè DC, eseguiranu un set di missaghji EIM di carica DC…, vale à dì, carica EIM DC;
f. Quandu EVCC è SECC entranu in u modu d'autentificazione plug-and-charge, è interagiscenu cù a fase ChargeParameterDiscovery, se u metudu di trasferimentu d'energia dumandatu da EVCC (PEVRequestedEnergyTransfer) hè AC, eseguiranu un set di missaghji PNC di carica AC, vale à dì, carica PNC AC; se u metudu di trasferimentu d'energia dumandatu da EVCC (PEVRequestedEnergyTransfer) hè DC, eseguiranu un set di missaghji PNC di carica DC, vale à dì, carica PNC DC.
U prucessu di carica AC in u passu 7 hè u seguente:
a. L'EVCC manda ciclicamente missaghji di limite di corrente di carica AC è missaghji di dumanda di iniziu di carica à u BMS. Sè u BMS risponde cù un missaghju "iniziu di carica permessu", l'EVCC è u BMS entranu in a fase di u ciclu di carica.
b. Durante a fase di u ciclu di carica, l'EVCC manda ciclicamente missaghji di limite di corrente di carica AC è missaghji di dumanda di arrestu di carica à u BMS.
c. Quandu a batteria hè cumpletamente carica o a cundizione di fermata di carica hè soddisfatta, u BMS manda un missaghju di fermata di carica à l'EVCC, è l'EVCC entra in u prucessu di spegnimentu per finisce a carica.
3. Diagramma di flussu di cumunicazione CCS

4. Diagramma di flussu di u prugramma

Data di publicazione: 12 dicembre 2025